LIFTING POWIEK WROCŁAW

Laserowy Lifting Powiek We Wrocławiu: Plastyka Powiek Górnych i Dolnych

Wraz z wiekiem skóra powiek traci swoją elastyczność, powodując ich opadanie. Przyczyną tego może być także długotrwałe siedzenie przed komputerem, złe oświetlenie, czy też genetyka. Na szczęście, w Mad Clinic we Wrocławiu oferujemy usługi plastyki powiek, które pomogą Ci odzyskać młodzieńczy wygląd.

Laserowy Lifting Powiek: Chirurgiczna Korekta Bez Skalpela

Chirurgiczny lifting powiek to zabieg operacyjny, który ma na celu podniesienie opadających powiek. Oferujemy dwie metody tego zabiegu – metodę chirurgiczną oraz laserową. Wybór metody zależy od stanu skóry pacjenta oraz jego preferencji.

Plastyka Powiek Dolnych i Górnych We Wrocławiu

W naszej klinice medycyny estetycznej oferujemy plastykę powiek górnych i dolnych. Zabieg polega na usunięciu nadmiaru skóry oraz tłuszczu z powiek, co daje efekt odmłodzenia i odświeżenia wyglądu. Przeprowadzany jest pod znieczuleniem miejscowym, co sprawia, że jest całkowicie bezbolesny.

Rekonwalescencja Po Zabiegu Laserowego Liftingu Powiek

Po zabiegu laserowego liftingu powiek pacjent może odczuwać lekkie zasinienia i obrzęki w okolicach oczu. Są to jednak objawy przejściowe, które znikają po kilku dniach. W celu przyspieszenia gojenia zalecamy stosowanie okładów z lodu oraz unikanie ekspozycji na słońce.

Przeciwwskazania do Zabiegu

Chociaż lifting powiek jest bezpiecznym zabiegiem, istnieją pewne przeciwwskazania, które muszą być uwzględnione przed jego przeprowadzeniem. Do nich należą między innymi: choroby oczu, cukrzyca, wysokie ciśnienie krwi, choroby serca, a także ciąża i karmienie piersią.

W Mad Clinic jesteśmy dumni z oferowania najwyższej jakości usług w dziedzinie medycyny estetycznej. Nasz wykwalifikowany personel medyczny zawsze dba o komfort i bezpieczeństwo naszych pacjentów. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas usługach.

Nasz sposób na podniesienie powiek:

• Botoks
  • Wypełnianie zmarszczek i wolumetria