Get Zabiegi na Twarz

LIFTING POWIEK WROCŁAW

Laserowy Lifting Powiek We Wrocławiu: Plastyka Powiek Górnych i Dolnych

Wraz z wiekiem skóra powiek traci swoją elastyczność, powodując ich opadanie. Przyczyną tego może być także długotrwałe siedzenie przed komputerem, złe oświetlenie, czy też genetyka. Na szczęście, w Mad Clinic we Wrocławiu oferujemy usługi plastyki powiek, które pomogą Ci odzyskać młodzieńczy wygląd.

lifting powiek
Lifting
Lifting powiek

Laserowy Lifting Powiek Wrocław

Chirurgiczny lifting powiek to zabieg operacyjny, który ma na celu podniesienie opadających powiek. Oferujemy dwie metody tego zabiegu – metodę chirurgiczną oraz laserową. Wybór metody zależy od stanu skóry pacjenta oraz jego preferencji.

W naszej klinice medycyny estetycznej oferujemy plastykę powiek górnych i dolnych. Zabieg polega na usunięciu nadmiaru skóry oraz tłuszczu z powiek, co daje efekt odmłodzenia i odświeżenia wyglądu. Przeprowadzany jest pod znieczuleniem miejscowym, co sprawia, że jest całkowicie bezbolesny.

Po zabiegu laserowego liftingu powiek pacjent może odczuwać lekkie zasinienia i obrzęki w okolicach oczu. Są to jednak objawy przejściowe, które znikają po kilku dniach. W celu przyspieszenia gojenia zalecamy stosowanie okładów z lodu oraz unikanie ekspozycji na słońce.

Chociaż lifting powiek jest bezpiecznym zabiegiem, istnieją pewne przeciwwskazania, które muszą być uwzględnione przed jego przeprowadzeniem. Do nich należą między innymi: choroby oczu, cukrzyca, wysokie ciśnienie krwi, choroby serca, a także ciąża i karmienie piersią.

W Mad Clinic jesteśmy dumni z oferowania najwyższej jakości usług w dziedzinie medycyny estetycznej. Nasz wykwalifikowany personel medyczny zawsze dba o komfort i bezpieczeństwo naszych pacjentów. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas usługach.

Nasz sposób na podniesienie powiek:

• Botoks
  • Wypełnianie zmarszczek i wolumetria

Najlepsi specjaliści na rynku. Olśnij wszystkich gładką skórą.

Usługi
Medycyna estetyczna usługi

Usługi Mad Clinic

Zabiegi na ciało
Mimo regularnych ćwiczeń nie możesz pozbyć się cellulitu i wałeczków tłuszczu? Mamy rozwiązanie!
Zabiegi na twarz
Zauważasz utratę jędrności i promienności skóry, popękane naczynka oraz worki pod oczami?
Wszystkie zabiegi
Zapoznaj się ze wszystkimi zabiegami na ciało i twarz jakie oferujemy!