Kroplówka z Solcoserylem Wrocław

Solcoseryl produkowany jest z dializatu krwi cieląt wysokiej jakości, dzięki temu wykazuje doskonałe właściwości regenerujące i wygajające. Jego działaniem
w szczególności powinni zainteresować się sportowcy, u których wymagana jest skuteczna regeneracja obciążonych stawów oraz mięśni. Kroplówka z Solcoserylem może być podstawą suplementacji dla sportowców, gdyż znacznie przyspiesza regenerację potreningową. Znacząco przyspiesza procesy gojenia ran i owrzodzeń na skórze. Uzyskuje się rewelacyjne efekty leczenia pacjentów z wrzodziejącym zapaleniem jelit czy wrzodami przewodu pokarmowego. Działanie Solcoserylu znajduje zastosowanie u pacjentów z dysfunkcjami mięśnia sercowego np. w przypadku miażdżycy zarostowej tętnic, gdyż wspomaga on proces oczyszczania ich ze złogów cholesterolowych.

Nasilenie syntezu kolagenu

Kolagen w organizmie człowieka odpowiada nie tylko za nasze włosy i skórę, ale również,
co bardzo istotne – za prawidłowe funkcjonowanie tkanek łącznych i stawów. Stanowi on 1/3 łącznej sumy białek w naszym organizmie. Zaburzenia jego produkcji są w stanie przyczynić się do odwapnienia szkieletu kostnego, co wpływa na zwiększoną zdolność do kontuzji i złamań kośćca. Ma to istotne znaczenie szczególnie w sportach walki. Co ciekawe kolagen odpowiada również za nasz układ immunologiczny. Ogranicza bowiem rozprzestrzenianie się bakterii chorobotwórczych, toksyn, a nawet komórek nowotworowych. Nasilenie produkcji kolagenu w organizmie przyczynia się do poprawy regeneracji organizmu.

Dożylne wlewy z Solcoserylu w szczególności polecamy Pacjentom:

• Uprawiającym sport celem przyspieszenia regeneracji protreningowej, pobudzają regeneracje uszkodzonych tkanek
  • Z ranami, odleżynami czy problemami ze stopą cukrzycową,
  • Z miażdżycą zarostową tętnic wieńcowych,
  • Chorującym na reumatoidalne zapalenie stawów,
  • Chorującym na wrzodziejące zapalenie jelita,
  • Cierpiącym na wrzody przewodu pokarmowego,
  • W leczeniu chorób autoimmunologicznych.

Z Solcoserylem inna regeneracja dla sportowca

Osoby trenujące na dość wysokim poziomie, mają największe problemy z odpowiednią regeneracja. Solcoseryl jest szczególnie popularny wśród sportowców, ze względu na odczuwalnie przyspieszoną regeneracje organizmu, a jednocześnie brak substancji czynnej na listach substancji niedozwolonych.

Solcoseryl poprawia transport i magazynowanie tlenu oraz glukozy w mięśniach. Lepiej dotlenione mięśnie pracują dłużej i wydajniej, a ich ochrona poprawia ogólny stan metaboliczny i naprawczy.

Kurację rozpoczynamy konsultacją lekarską.

Czas podania kroplówki – 40 minut