Zabieg rekomendowany – CGF (Concentrated Growth Factors)

Źródło piękna jest w Tobie!

Regeneracja czynnikami wzrostu i Twoimi komórkami macierzystymi

Pełna zgodność immunologiczna zapewnia pełne bezpieczeństwo

Najnowszą i najbezpieczniejszą terapią w nowo powstałym dziale medycyny – medycynie regeneracyjnej jest terapia z zastosowaniem komórek macierzystych pozyskanych z krwi obwodowej.

Jest to procedura przeniesiona do ambulatoriów z sal operacyjnych, wcześniej wykorzystywana w hematologii do kondycjonowania szpiku kostnego przed przeszczepem. Po takim „zaprzyjaźnieniu” szpiku dawcy z komórkami macierzystymi CD34 udawało się zmniejszyć dawki leków immunosupresyjnych nawet o połowę, co uznano za wielki sukces.

CD 34 to hematopoetyczne komórki macierzyste zdolne po odpowiedniej stymulacji przez czynniki wzrostu (również obecne w przygotowywanym preparacie) do tworzenia nowych pokoleń komórek danej tkanki. To jak małe powtórzenie dzieła stworzenia, bo zostajemy obdarowani czymś czego braki dotkliwie odczuwamy z powodu wieku lub choroby.

Jak wygląda zabieg?

Twoja własna krew  (ok. 40-50 ml) zostaje odwirowana w specjalnie zaprojektowanym separatorze komórkowym ( to właśnie on wyemigrował z sali operacyjnej :-))) Separator ma wbudowaną lampę zapewniającą pełną sterylizację powierzchni. Po zakończeniu cyklu  (ok. 25 min) uzyskujemy wysoko skoncentrowane czynniki wzrostu (gości odpowiedzialnych w naszym ciele za transport i logistykę) oraz komórki macierzyste.

Część uzyskanego w ten sposób preparatu poddajemy podgrzewaniu uzyskując żel z aktywowanych  albumin (Activated Plasma Albumin Gel). Następnie w żelu zawieszamy komórki macierzyste i wysoko skoncentrowane czynniki wzrostu.

Cała procedura przygotowania preparatu zajmuje w przybliżeniu godzinę.

Dlaczego zabieg jest wyjątkowy?

• Tkanki, w które podajemy przygotowany preparat (skóra, stawy, zmiany zapalne) podlegają długotrwałej i w pełni naturalnej stymulacji , a następnie regenerują się idealnie zgodnie z metabolizmem danego pacjenta.
  • Następuje przywrócenie utraconej w wyniku choroby lub wieku wydolności.
  • Funkcja narządów staje się prawidłowa.
  • Zegar biologiczny cofa się.
  • Metoda wykorzystuje potencjał Twojej krwi, jest w 100% bezpieczna
  • Nie ma ryzyka alergii, powikłań i działań niepożądanych

Jakie są efekty zabiegu?

• Poprawa ogólnej estetyki i przywrócenie młodości kondycjonowanych struktur (np. skóry)